Rozmiar tekstu: AAA
O firmie
ORLEN Administracja wchodzi w skład Grupy Kapitałowej, której właścicielem jest PKN ORLEN S.A. - jedna z największych firm przemysłu naftowo - gazowego regionu EMEA. ORLEN Administracja powstała w grudniu 2005 roku i rozpoczęła działalność z początkiem roku 2006 - świadczy usługi na rzecz PKN ORLEN S.A., spółek GRUPY ORLEN oraz podmiotów zewnętrznych.
 
Spółka oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie facility management:
  • zarządzanie nieruchomościami (m.in. utrzymanie i nadzór techniczny obiektów, usługi utrzymania czystości, rozliczanie opłat eksploatacyjnych, zarządzanie energią, zarządzanie systemami informatycznymi) 
  • obsługa administracyjna biur (m.in. recepcja, obsługa kancelaryjna, archiwizacja dokumentacji, obsługa przeprowadzek, catering i gastronomia, w tym prowadzenie stołówek i bufetów pracowniczych, przygotowywanie i dystrybucja posiłków regeneracyjnych, dostawy wody i napojów).

 

Spółka zatrudnia ponad 300 pracowników w 13 miastach na terenie całego kraju.

Nasze usługi poparte są wieloletnim doświadczeniem i znajomością rynku. Skuteczność oferowanych przez ORLEN Administrację rozwiązań to umiejętne połączenie pracy ludzi, nowoczesnych procesów zarządzania oraz zaawansowanych technologii. Wyróżnikiem oferty spółki jest kompleksowość usług oraz elastyczność w podejściu do oczekiwań Klientów.


 
 

Marki Grupy ORLEN