Rozmiar tekstu: AAA
StacjaInnowacja w pałacu w Srebrnej

21-01-2018  

Źródło: intranet.orlen.pl


pałacu w Srebrnej, zarządzanym przez ORLEN Administracja sp. z o.o. (przyp. własny), podsumowano pierwszą edycję konkursu dla pracowników stacji paliw PKN ORLEN.

StacjaInnowacja to program służący do zgłaszania, oceny oraz monitoringu wdrożenia pomysłów zespołów stacji paliw. Dzięki aplikacji każdy pracownik stacji może zgłosić swój pomysł zmieniający jakość pracy, poprawiający satysfakcję klientów lub generujący dodatkową marżę.

- Liczymy na to, że nadal będziemy podnosić naszą doskonałość operacyjną, jakość oferowanych usług będzie jeszcze lepsza, a klienci docenią wprowadzane innowacje i przełoży się to na częstsze wizyty na stacjach - powiedział do grupy zaproszonych na spotkanie pracowników stacji Zbigniew Leszczyński, członek Zarządu ds. sprzedaży.

To właśnie ci, którzy pracują bezpośrednio z klientami na stacjach mają najwięcej do powiedzenia na temat swojego miejsca pracy. I to oni wzięli udział w pierwszej edycji konkursu pod nazwą „Jak poprawić jakość i szybkość obsługi w sklepie?” proponując swoje rozwiązania właśnie na platformie StacjaInnowacja.

Najbardziej innowacyjne ze zgłoszonych pomysłów, które mają potencjał do usprawnienia funkcjonowania stacji, zmiany modelu biznesowego, poprawy satysfakcji klientów i pracowników oraz zwiększenia zysków wynikających z poszerzonej 
i lepiej dopasowanej do oczekiwań klientów oferty, zostaną skutecznie wdrożone na wszystkich stacjach w całej Polsce. W efekcie prac konkursowego jury do finału pierwszej edycji trafiło 46 pomysłów, które nagrodzone zostały kartami przedpłaconymi. Przyznano trzy nagrody główne oraz 43 wyróżnienia.​


                          stacjainnowacja.jpg


​​

orlen, administracja, serwis, srebrna, catering, www

« powrót

 
 
 

Marki Grupy ORLEN