Usługi
administracyjne w ramach Kompleksowego Zarządzania Nieruchomościami realizują
funkcję obsługi administracyjnej zarządzanych nieruchomości. Funkcja ta
obejmuje szereg zagadnień koncentrujących się na zapewnieniu sprawnego
funkcjonowania biur oraz stworzeniu pracownikom komfortowego i wydajnego środowiska
pracy.
Zakres świadczonych usług
administracyjnych obejmuje:
1. Czynności
administracyjne związane z funkcjonowaniem budynków:
kontrole stanu technicznego obiektu (w tym okresowe kontrole w branży
budowlanej i sanitarnej wynikające z przepisów prawa budowlanego); prowadzenie
dokumentacji obiektów budowlanych w tym dokumentacji pożarowej; udział w
nadzorze i odbiorach prac modernizacyjnych, konserwacyjnych, remontowych itp.;
zarządzanie gospodarką artykułami higienicznymi i eksploatacyjnymi; nadzór nad
jakością usług świadczoną użytkownikom obiektu; inwentaryzacja wyposażenia;
współpraca z zarządcą obiektu w obszarze zapewnienia użytkownikom
bezpieczeństwa i higieny pracy (np. opracowywanie i aktualizacja instrukcji
bezpieczeństwa pożarowego: kontrola stanu systemu oznakowania, wyposażenia,
systemu alarmu ppoż., organizacja próbnych ewakuacji) oraz współpraca z
organami administracji państwowej w zakresie powierzonych przez Właściciela
kompetencji; współpraca za służbami funkcjonującymi na terenie obiektu
(ochrona, IT, utrzymanie czystości, BHP itp.), koordynacja prac usługodawców
zewnętrznych na terenie zarządzanych nieruchomości
2. Administrowanie powierzchnią
biurową w obiektach:
nadzór nad utrzymaniem w należytym stanie pomieszczeń biurowych (zarówno od
strony technicznej jak i estetycznej), optymalizacja powierzchni w celu
zapewnienia jej efektywnego wykorzystania (space plan, zamawianie wyposażenia,
oznakowanie miejsc pracy); ewidencja stanu zasiedlenia powierzchni;
opracowywanie raportów z inwentaryzacji powierzchni; zarządzanie
przeprowadzkami
3. Administrowanie
parkingami:
opracowywanie planów optymalnych rozmieszczeń stanowisk parkingowych;
ewidencja wykorzystania miejsc parkingowych; aktualizacja tabliczek
parkingowych; udostępnianie informacji służbom ochrony
4. Udogodnienia dla
użytkowników obiektu:
obsługa sal konferencyjnych (zarządzanie rezerwacjami sal konferencyjnych;
nadzór nad salami i wyposażeniem audiowizualnym, koordynacja pracy personelu
obsługi konferencji
i służb ochrony); obsługa wizyt oficjalnych;
Usługi administracyjne
ORLEN Administracji funkcjonują w oparciu o nowoczesne metody i technologie
usprawniające obsługę nieruchomości, oferując rozwiązania zmierzające do
udoskonalenia środowiska pracy.
Zatrudniamy kompetentną kadrę specjalistów zapewniającą kompleksową i
profesjonalną obsługę.
Zakres świadczonych przez nas usług jest indywidualnie dostosowywany do potrzeb
każdego klienta po precyzyjnej analizie oczekiwań jego organizacji. Klient,
dzięki przekazaniu nam obowiązków w zakresie obsługi administracyjnej, może
skoncentrować się na swojej podstawowej działalności.
Atuty usług administracyjnych:
·
bezpieczeństwo ludzi, mienia i obiegu informacji
·
wysoka jakość i efektywność procesów,
·
szeroki zakres świadczonych usług
·
wykorzystywanie nowoczesnych i optymalnych rozwiązań
·
wykwalifikowany i doświadczony personel